Bez strony internetowej będzie ciężko

WWW
Napisał: Bull3t
Na podstawie: http://www.flickr.com
W tych czasach firma, która nie istnieje w internecie, nie istnieje wcale. Nie ma się co dziwić, że jedną z najistotniejszych form reklamy, podejmowanych przez zarządy, jest stworzenie odpowiedniej strony internetowej danej marki. Tutaj kluczem jest dobór właściwej domeny, czyli adresu strony www, z którym odtąd będzie identyfikowana dana firma. Jest to o tyle ważne, że może przesądzić o sukcesie bądź porażce danego przedsięwzięcia. Zasadniczo są dwa typy domen (nazw).

Pierwsza z nich to nazwa wyszukiwana, która zakłada zawarcie w adresie słów kluczowych dla profilu działalności danej firmy. Tutaj należy się zastanowić, co mogą wyszukiwać osoby, które będą zainteresowane usługami czy produktami, jakie oferuje. Wtedy w nazwie powinny się znaleźć najwyżej trzy takie słowa kluczowe. To rozwiązanie, mimo, że zapewne zwiększy ilość odwiedzających naszą stronę, nie do końca będzie promować daną markę. Dobra strona internetowa, poza tym, że, ma być ładna, musi być przede wszystkim użyteczna, a więc odpowiednio zrobiona.

Skomplikowana witryna może potrzebować też fachowych narzędzi i doświadczenia. Nie zawsze oszczędzanie na tej formie promocji jest najlepszym pomysłem – szczególnie, że strona internetowa to także inwestycja w przyszłość. Jest mnóstwo możliwości skierowanych do firm, stawiających tanie witryny. Korzystanie z pomocy ekspertów jest konieczne, jeśli witryna ma budować solidną tożsamość i być elementem wizerunku. Są jednak takie zakończenia domen, które w ostatnim czasie zauważyły spadek, a jest nią na przykład domena.eu.

Co prawda jest używana głównie w Niemczech, mimo wszystko powinniśmy się zastanawiać, czy w tym danym roku zaobserwujemy na niej więcej rejestracji, czy ma szansę mimo wszystko utraci ona na rzecz danych nowych nazw, które zaczną się zjawiać. W związku z tym powstała druga kategoria nazw serwisów, markowa. W tym przypadku adres strony jest jednoznacznie powiązany z marką firmy. Jest to zdecydowanie dobre rozwiązanie, kiedy tego typu działalność jest lub była bardzo popularna, wtedy zarejestrowanie domeny wyszukiwanej nie do końca spełnia swój cel. Dużym plusem domeny markowej jest to, że klienci mają szansę ją sobie przypomnieć, co zwiększa szanse na to, że znajdą ją w przyszłości.

A zatem warto, aby nazwa domeny była maksymalnie uproszczona i krótka. W efekcie jest znaczne prawdopodobieństwo, że ktoś, kto przeczyta ją na bilbordzie czy w broszurze, odwiedzi ją przy przeglądaniu Internetu. Istotne jest również, aby w nazwie nie wykorzystywać niepotrzebnych cyfr oraz stawiania obok siebie tych samych liter.
Pakiety hostingowe
Marzymy aby sprzedać domenę, jednak zastanawiamy się, jak to zrobić, by jak najlepiej zarobić? Jeśli tak, to z pewnością musimy sobie uświadomić, iż domena musi ukazywać naszą kreatywność oraz spostrzegawczość.

Opublikowany przez Administrator w dniu 2014-10-11 06:52:18
Tagi: marka, firmy, firma, Internet, czas, adresy, wizerunek, przyszłość, prawdopodobieństwo, domena