Bank głosów pozwoli ci zaprowadzić udogodnienia, tak i w centrali telefonicznej, jak także w siedzibie zakładu.

Właściwe powitanie w centrali telefonicznej jest naprawdę istotne, bowiem staje się wyrazem uprzejmości wobec kontaktujących się klientów, jak również pomaga przekazać przeróżne kluczowe wiadomości oraz wskazówki. Gdy zatem nie chce się, aby dzwoniących witał surowy sygnał telefoniczny, warto zainwestować w stworzenie unikalnego powitania. Okaże się to bez wątpienia udaną inwestycją.
Chcesz witać dzwoniących? Stwórz właściwy komunikat!

Za pomocą testu emitowanego z centrali telefonicznej można przekazać dzwoniącym mnóstwo ważnych wiadomości. Jeśli telefonują poza czasem urzędowania firmy, dowiedzą się, kiedy można zastać na miejscu pracowników. Komunikat nagrany na centrali telefonicznej potrafi również pokierować dzwoniących, z jakim numerem wewnętrznym się kontaktować w celu optymalnego załatwienia swoich spraw. To wielkie ułatwienie i oszczędność czasu, w równym stopniu dla dzwoniących, jak również dla pracowników firmy. Projekt indywidualnego komunikatu tworzonego na potrzeby konkretnego przedsiębiorstwa jest pomyślną inwestycją, gdyż podnosi jej rangę i powoduje, że lepiej prezentuje się ona w oczach kontrahentów.
sprawdź, jakie możliwości oferuje Fabryka Dźwiękuff
Napisał: Martin Pulaski
Na podstawie: http://www.flickr.com


Ale jak zdobyć takie nagranie?

Doskonałą opcją w przypadku osób, które chcą zaprojektować swoje nagranie telefoniczne bywa bank głosów. To zbiór głosów lektorów o różnym zabarwieniu, tak i kobiecych jak i męskich. W związku z tym każdy ma szansę wybrać zabarwienie oraz tembr głosu, które wzbudzą zainteresowanie, jak też wedle niego idealnie pasują do obrazu firmy. Następnie trzeba dobrze pomyśleć, jakie informacje będą ważne dla dzwoniących, aby nie pominąć kluczowych szczegółów.




Miłe urozmaicenie


Następnym ciekawym urozmaiceniem, jakie można wprowadzić w swojej siedzibie, są jingle radiowe - zapoznaj się z ofertą firmy Fabryka Dźwiękuff. Krótkie muzyczne przerywniki można puszczać w marketach, lokalach gastronomicznych, jak również w biurach zakładów. Jingle mogą zapowiadać emisję spotów reklamowych albo komunikatów z ważnymi informacjami. W internecie można wyszukać bogaty asortyment dostępnych już utworów, albo polecić skomponowanie własnej muzyki.

Opublikowany przez Administrator w dniu 2018-01-18 09:31:38
Tagi: spot reklamowy, głos, Lektor